Friday, June 21, 2013

Notka Organizacyjna 01

  • Przede wszystkim chcę wyrazić swoją radość faktem, że stado (dość dosłownie) ruszyło z kopyta i pochwalić sobie waszą aktywność zarówno na chacie jak i na blogu. Serdecznie witam wszystkich nowych  i mam cichą nadzieję, że rychłe nadejście wakacji tego podejścia nie zmieni i jakoś uda nam się przeżyć ów czas błogiego lenistwa.
  • Po drugie: Stado doczekało się Bethy! Na tę niezwykle ważną pozycję została mianowana Schanel, ze względu na swoje starania dla dobra stada a także dlatego, że mam do niej 1562procentowe zaufanie. Gratulacje, Schan!
  • Sprawa trzecia: Stado Nocy zaprosiło nas na swoje Uroczyste Rozpoczęcie Lata, mam nadzieję, że choć mała delegacja z naszego stada pojawi się u naszych sojuszników by wraz z nimi dobrze się bawić. Uwaga! Szykują się podniebne pokazy akrobacji - jak nie wygracie żadnej nagrody to będę zła C:
  • Publikuję notkę przeznaczoną na listę zadań na miejsca w hierarchii <klik> żeby zachować jako taki porządek na stronie głównej i nie spamować jej 1562 krótkimi notkami. Tam wyjaśnione będzie wszystko odnośnie tego jaki jest limit czasowy na wykonanie zadania oraz format w jakim należy je wykonać.
  • Zastanawiam się cały czas jak urozmaicić życie stada. Niedługo zrobię sondę z propozycjami i wrzucę link do ramki z nowinkami. Jak na razie myślę głównie nad tradycyjnymi rzeczami jak gazetka czy forum ale być może zachwycicie mnie jakimś genialnym pomysłem. Jak coś to pisać i się nie wstydzić.
To chyba tyle z wiadomości ważnych i nieoczekujących zwłoki. Mniejszym druczkiem napomknę jeszcze żebyście zgłaszali dłuższe nieobecności przed a nie po fakcie o ile jest to możliwe. No i teraz sprawa najważniejsza:

"Ach! Gdyby moją była ziemia cała (...)."
Helena, "Sen Nocy Letniej"
W niedzielę wieczorem,
23.06.2013 o godzinie 19.00
planowana jest wspólna celebracja pierwszej nocy lata.
Główną atrakcją będzie zgodne legendzie szukanie Kwiatu Paproci. Szczęśliwa osoba, której uda się to przedsięwzięcie będzie miała jedno życzenie, które oczywiście spełni się*. Jeśli wszystko pójdzie wedle planu poszukiwania odbędą się na zasadzie gry w podchody, choć nie mogę jeszcze nic obiecać.
Przed poszukiwaniami zapraszamy na ognisko, które (mam nadzieję, że Aparajita będzie tak miła) zostanie rozpalone na polanie.
Pomysły na dodatkowe gry i zadania są mile widziane, już teraz mogę jednak obiecać, że nikt się nie będzie nudził.

*O ile nie okaże się wybitnie głupie lub niewykonalne, tutaj w pełni ufam waszej elokwencji. Dwie apokalipsy rosnących na drzewie kociaków, to dla RPG za dużo! Zabrania się próśb o usinięcie bloga lub przejęcia władzy a także przejmowania jakiejkowiek władzy nad inną postacią bez zgody jej właściciela. Terms and Conditions apply. :D

Ps. Przepraszam za notkowy spam!

6 comments:

  1. (Vvin... jak przeczytalam to o tych kotach na drzewie to pewnie wiesz jaka była moja reakcja :D Biedny Stefan. No nic, no nic! Musimy tam wrócić i ogarnąć te koty w końcu, bo będą wysysać z niego cale życie :C
    A co do tego eventu to jak najbardziej ciekawy pomysł i mam nadzieję, że spotka się z dużą frekwencją. )

    ReplyDelete
  2. [Ja jak już mówiłam na czacie, chętnie wezmę udział, tylko dopiero w niedzielę. I do podniebnych akrobacji też jestem chętna c:]

    ReplyDelete
  3. [Zastanawiam się, dlaczego Mój komentarz został usunięty?] || Chilli

    ReplyDelete
  4. (Chilli - nie został usunięty. Z jakiegoś powodu Blogspot go uznał za spam. Już poprawiłam w ustawieniach bloga i coś podobnego nie powinno się stać. Przepraszam.
    No i event dla wygody większości został przeniesiony na niedzielę. Mam nadzieję, że wszyscy się pojawią C: Ps. Gratulacje Schan!)

    ReplyDelete
  5. [Vvin - dziękuję bardzo za wyjaśnienie i cieszę się, że Event jest w niedzielę c:]

    ReplyDelete